NAPOMENE I UVJETI KORIŠTENJA SERVISNIH USLUGA

Reklamacija u jamstvenom roku podnosi se u servisu zajedno s kopijom računa, ovjerenim jamstvenim listom, pripadnom dokumentacijom, priborom (punjač, baterija, kablovi…) i detaljnim opisom kvara. Obavezno treba navesti ime i prezime, adresu, telefon i e-adresu korisnika uređaja. Zadržavamo pravu da odbijemo popravak uređaja prema jamstvenim pravima ukoliko prilikom dijagnostike ustanovimo da je kvar izazvan korisnikovom greškom, nepravilnom uporabom ili zapuštanjem proizvoda, ne pridržavanjem uputa o rukovanju, pokušajem samostalnog popravka, ako je uzrok kvara programske prirode, kvarove nastale zbog istrošenosti uređaja ili njegovih dijelova, kvarove nastale utjecajem okoline ne podešene za rad uređaja, kvarove nastale elementarnom nepogodom ili višom silom (požar, poplava, potres…), kvarove nastale zbog mehaničkih oštećenja, pada, pritiska i sl.

Trošak i odgovornost prilikom dostave u servis i iz servisa snosi korisnik ili posrednik. Proizvod može biti vraćen o trošku servisa ukoliko je izvršen popravak u jamstvenom roku i ne kosi se sa gore navedenim uvjetima za jamstveni popravak. Reinstalacija programske opreme (operativni sustavi i ostali programi), te podešavanje iste nije pokriveno jamstvenim pravima. Takve usluge pregleda i otklanjanje kvarova posebno se naplaćuju prema važećem cjeniku ovlaštenog servisa. IT CLOUD WEST j.d.o.o. ne odgovara za podatke na računalu, tvrdom disku, ostalim medijima ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka! Korisnik proizvoda je sam dužan raditi sigurnosnu kopiju svojih podataka.

Popravak  koji ne prelazi vrijednost 500 kn smatramo ekonomski isplativim. U svim ostalim slučajevima tražimo pismeno očitovanje po ponudi za popravak. Na odluku korisnika čekamo 15 dana. Nakon tog isteka roka, reklamirani proizvod vraćamo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave. Ukoliko korisnik odustane od popravka naplaćuju se troškovi dijagnostike i eventualni troškovi dostave i skladištenja.

Ukoliko testiranjem proizvoda dođe do zaključka da je proizvod ispravan, također se naplaćuju troškovi dijagnostike, kao i troškovi povrata uređaja dostavnom službom. Svi rezervni dijelovi ugrađeni u proizvode kojima je isteklo jamstvo, ostaju u vlasništvu tvrtke IT CLOUD WEST j.d.o.o. do uplate punog iznosa popravka prema izdanom računu.

Uređaje isporučujemo tek po izvršenoj uplati vidljivoj na našem transakcijskom računu. Ukoliko korisnik ne preuzme uređaj u roku od 10 radnih dana od završetka servisa naplaćujemo skladištenje u iznosu od 5 kn za svaki dan skladištenja. Za uređaje koji neće biti preuzeti u roku od 90 dana, a bez prethodnog dogovora o čuvanju, ne odgovaramo. Preuzimanje reklamiranih uređaja moguće je samo uz predočenje originalne servisne primke. Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na email: info@icw.hr

UREĐAJ SE MOŽE PODIĆI ISKLJUČIVO UZ PREDOČENJE SERVISNE PRIMKE

Potpisom se potvrđuje prihvaćanje gore navedenih uvjeta, obveza i napomena.