Više od 20 milijuna korisnika širom svijeta koristi neku vrstu Cloud usluge koja omogućuje modernizaciju prijenosa i sinhronizaciju podataka, omogućujući zajednički pristupu datotekama bez obzira na to gdje se podaci nalaze – u aplikacijama, objektnim i prostornim pohranama ili u oblaku.

Sinkronizacija i dijeljenje datoteka tvrtke s bilo kojeg uređaja nikada nije bilo lakše

Uz ownCloud, korisnici imaju jednostavno sučelje iz koje mogu pristupiti, sinkronizirati i dijeliti datoteke na bilo kojem uređaju, bilo kada i sa bilo kojeg mjesta. Korisnici mogu brzo pronaći i dijeliti svoje datoteke koje su im potrebne, bilo da ih drugi dijele ili sami izrađuju. Uz mogućnosti poput zaštite lozinkom, isteka veze, anonimnog i potpunog dijeljenja pristupa.

OwnCloud za poduzeća nudi fileshare rješenje koje korisnicima omogućuje pristup datotekama tvrtke na bilo kojem uređaju, bilo kada, s bilo kojeg mjesta. Administrator također može upravljati, nadzirati i vršiti izmjene aktivnosti dijeljenja datoteka kako bi se osigurale mjere sigurnosti i usklađenosti na svim vašim različitim sustavima  

Besprijekoran pristup postojećoj pohrani podataka

OwnCloud možete povezivati s postojećom pohranom podataka u poduzeću, kao što su S3, Windows mrežni pogoni i SharePoint poslužitelji, ali također može djelovati kao jedinstvena točka pristupa datotekama u cijelom poduzeću, što ga i čini toliko posebnim. Administratori svaku vezu za pohranu konfigurira ručno ili pomoću skripte kako bi se olakšalo održavanje poslužitelja za pohranu podataka, biblioteke dokumenata, FTP poslužitelja i ostalo – bilo na licu mjesta ili u oblaku. To osigurava administratorima potpunu kontrolu postojećeg rješenja za pohranu podataka, a korisnik jednostavno vidi stablo datoteka s pristupom svih svojih datoteka, bez obzira na to gdje su pohranjeni u oblaku. Možda ćete se zateći u zračnoj luci, restoranu, godišnjem odmoru kada će te morati brzo pristupiti svojim podacima, jer trebate nekome nešto poslati ili pogledati. U tom trenutku možda nemate vremena za pokretanje prijenosnog računala, pristup internetu, pristup VPN-u, pokretanje e-pošte, i slično. Ali zato vaš mobilni telefon s aplikacijom ownCloud omogućuje vam da pristupite svojim podacima i podijelite ih sa onim koji je nešto tražio od vas. I to je to. Bilo da ste u programu SharePoint, na mrežnom pogonu sustava Windows ili u oblaku za pohranu podataka, korisnici imaju jedno sučelje iz kojeg mogu pristupati, sinkronizirati i dijeliti datoteke na bilo kojem uređaju, bilo kad i s bilo kojeg mjesta. Korisnici mogu brzo pronaći i dijeliti datoteke koje su im potrebne, bilo da ih drugi dijele ili sami izrađuju. Uz značajke poput zaštite lozinkom, isteka veze, anonimnog i potpunog dijeljenja pristupa. Administratori mogu lako pratiti i provjeravati aktivnosti dijeljenja i prijenosa datoteka.